Banner

Kommunikasjonsdagen 2025

Onsdag 02. april 2025 kl. 09:30 - 15:30
Radisson BLU Plaza Hotel, Oslo
Pris: 4275 (medlem) , 6850 (ikke-medlem)

Kommunikasjonsdagen er et årlig fagseminar i Oslo for deg som jobber med kommunikasjon. En hel dag fullspekket med faglig påfyll og muligheten til å mingle og knytte kontakt med kolleger fra hele Norge.

Kommunikasjonsdagen 2025 arrangeres på Radisson BLU Plaza Hotel, onsdag 2. april kl. 9.30–15.30.

EARLY BIRD: Inntil 25 % rabatt!

Spesialtilbud til deg som er medlem: Meld deg på innen 30.11.2024 og få inntil 25 % rabatt! 

  • Medlemspris* fysisk deltakelse kr. 4.275,–
  • Medlemspris gruppepåmelding** kr. 3.560,– per deltaker
  • Medlemspris digital deltakelse kr. 2.025,– (grupper** får ytterligere 15 % rabatt)
  • Studentmedlem***: Fysisk kr. 1.100,– / digital kr. 500,–
  • Ikke-medlem fysisk kr. 6.850,– (ingen rabatt)
  • Ikke-medlem digital kr. 4.350,– (ingen rabatt)

Fysisk deltakelse inkluderer digital tilgang!

Pris medlemmer
4275
Pris Ikke-Medlemmer
6850

Digital deltakelse

Kan du ikke komme til Oslo? Du kan delta på Kommunikasjonsdagen digitalt!

Digital deltakelse gir deg:

  • Tilgang til direktesending av hele programmet
  • Mulighet til å sende inn spørsmål underveis
  • Opptak av hele programmet i etterkant

Meld deg på digitalt her!

Program

Foredragsholdere

Programmet oppdateres fortløpende.

Francine Mbanza Jensen, Unity Spark

I en verden som blir stadig mer mangfoldig, er kommunikasjon mer enn bare et verktøy – det er en brobygger. Mangfold kan bryte ned barrierer i kommunikasjonen og skape nye muligheter for samarbeid og innovasjon.

Vi dykker ned i hvordan ulike perspektiver fra etniske og kulturelle bakgrunner beriker samtaler og beslutningsprosesser, og hvordan inkluderende kommunikasjon kan være en katalysator for vekst.

Francine Mbanza Jensen er gründer og daglig leder av Unity Spark og redaktør for Unity Magazine. I 2023 fikk hun Bergen kommunes Likestillings- og mangfoldspris.

Kjetil Krogstad

Med ti års erfaring som leder har Kjetil Krogstad danset seg til 1,4 millioner følgere på sosiale medier. Han deler av sine erfaringer om hva som kan skje når du tør å tenke utenfor boksen og kommunisere med lidenskap og personlighet.

Tina Rødahl, Norsk Tipping

Norsk Tipping er hele folkets spillselskap, og skal tilby pengespill i trygge rammer der overskuddet går tilbake til samfunnet. Deres markedskommunikasjon skal både selge spill og begrense spillavhengighet.

For å møte den stadig økende konkurransen om folks oppmerksomhet i et mer og mer umiddelbart informasjonssamfunn, har Norsk Tipping nylig samlet kommunikasjon og markedsføring i én avdeling. Direktør for merkevare og kommunikasjon, Tina Rødahl, forteller om bakgrunnen for endringen, prosessen de har vært gjennom og hva de har lært så langt.

Priser fra og med 1.12.2024

Påmeldinger som mottas fra og med 1.12.2024 vil faktureres til ordinære priser:

  • Medlemspris* fysisk deltakelse kr. 4.750,–
  • Medlemspris digital deltakelse kr. 2.250,–
  • Grupperabatt** for medlemmer 15 %
  • Studentrabatt*** inntil 70 %
  • Ikke-medlem fysisk kr. 6.850,– (ingen rabatt)
  • Ikke-medlem digital kr. 4.350,– (ingen rabatt)

Detaljert informasjon

Ved å melde deg på har du godtatt våre vilkår for påmelding.

* Du kan melde deg inn samtidig som du melder deg på seminaret. Innmeldingen vil gjelde for medlemskap i 2025.

** Grupperabatt gjelder for tre eller flere medlemmer fra samme virksomhet som meldes på samtidig og faktureres samlet. Påmelding av grupper skjer på e-post til post@kommunikasjon.no

*** For detaljerte vilkår om studentpriser, se vilkår for påmelding. Det er et begrenset antall studentplasser tilgjengelig.