Relevant synlighet
Ønsker du å treffe kommunikasjonsfolk i en faglig kontekst? Kommunikasjonsforeningens kanaler når ut til fagfolk i kommunikasjonsstillinger i både organisasjoner, offentlig sektor og private virksomheter.
Stillingsannonse på kommunikasjon.no
Ønsker du å rekruttere personer til stillinger i kommunikasjon, PR eller media? Kommunikasjon.no besøkes av fagfolk fra hele Norge. Din stillingsannonse blir godt synlig på våre nettsider. I tillegg sendes den til våre 4000 medlemmer og 2000 andre som abonnerer på vårt nyhetsbrev. Stillingsannonsene deles også til våre følgere i sosiale medier.
Oppføring i Byrålisten
Byrålisten på kommunikasjon.no er en oversikt over blant annet PR-byråer, medieovervåkere, rekrutteringsselskaper og designbyråer. Brukerne kan søke etter tilbydere av tjenestene de trenger hjelp til. En oppføring i Byrålisten inneholder også omtale av bedriften, logo og lenke til nettsiden.
Annonse i fagbladet Kommunikasjon
Er din målgruppe kjøpere og brukere av medieovervåkning, pressetjenester, publiseringsverktøy, designtjenester eller PR- og kommunikasjonsrådgivning? Du treffer dem gjennom fagbladet Kommunikasjon. Bladet sendes til våre rundt 4000 medlemmer fire ganger årlig. Leserne inkluderer kommunikasjonsledere med ansvar for innkjøp av et bredt spekter av tjenester.
Sponsor på seminar
World PR Forum, Høstseminaret og Kommunikasjonsdagen er arenaer der tilbydere kan vise frem produkter, bidra med faglig verdi og komme i direkte kontakt med beslutningstakere.
Annonse i Kommunikasjonspodden
Kommunikasjonspodden er en podkastserie om hvilken rolle kommunikasjon spiller i samfunnet. Hvorfor er kommunikasjon avgjørende i en krise? Hvordan får man fram sitt budskap i et hav av informasjon og desinformasjon? Kan man være åpen og ærlig - og samtidig lojal mot sin virksomhet? Eirik Bergersen inviterer gjester som deler sine historier og gir deg innblikk og debatt.