Skip header

Høstseminaret 2019 - Velkommen til Bergen!

  • Onsdag 18. sep. kl. 17:00 - Fredag 20. sep. kl. 14:00
  • Scandic Ørnen, Bergen
  • Pris: 5 900 kr for medlem, 7 900 kr for ikke-medlem
Tid
Foredrag
Sted

Hotell og overnatting

Overnatting er ikke inkludert i påmeldingen og må bestilles separat.

Kommunikasjonsforeningen har avtale med Scandic Ørnen, og frem til 15. august kan rom bestilles for:

Enkeltrom med frokostbuffet kr 1590 pr. natt (flex, kan avbestilles)
Dobbeltrom med frokostbuffet kr 1790 pr. natt (flex, kan avbestilles)

Ordinærpris på hotellrom vil variere frem mot seminaret, det kan derfor være lurt å sjekke hva denne prisen er før du reserverer med rabattkoden. 

Bruk koden BNOR190919 ved bestilling.

Bli en del av Høstseminaret

Høstseminaret er et to-dagers seminar som Kommunikasjonsforeningens 10 lokallag bytter på å arrangere, i samarbeid med Kommunikasjonsforeningen sentralt. I år samles flere hundre kommunikatører i Bergen for å nettverke, diskutere og få faglig påfyll. Som sponsor og samarbeidspartner på Høstseminaret møter du relevante beslutningstakere. 

Vil du vite mer om sponsormulighetene? Send en e-post til malin@kommunikasjon.no.

Hovedsponsor

Mynewsdesk logo

Samarbeidspartnere

NTB logo oransje
CLIPSK_Standard_20
Retriever logo

Videoer fra Høstseminaret 2017

Faglig frokost: Baneservice om internkommunikasjon
For medlemmer

Baneservice AS er norges største jernbaneentreprenør. De ansatte er spredd over nesten hele Norge, de fleste av dem bruker ikke PC i jobben, og mange jobber turnus. Hvordan sikrer man da god internkommunikasjon? Leder for kommunikasjon i Baneservice AS, Mimmi Granli, og hennes kollega Pia Moberg, har svaret. De vant prisen for beste internkommunikasjon da Den store kommunikasjonsprisen ble delt ut 6. februar i år.

Strategi og måling
Faglig frokost: Slik når du målene dine i 2025
For medlemmer

Skal vi nå målene våre må de være tydelige og oppnåelige. Kommunikasjonsstrategi, kommunikasjonsplan og ikke minst virksomhetsstrategien er helt sentrale verktøy for å nå målene. Men hvordan bruker vi dem mest effektivt?

Etikk og samfunnsansvar
Faglig frokost: Den offentlige samtalen
For medlemmer

Hvilket ansvar har vi som jobber med kommunikasjon for at den offentlige debatten blir nyansert, faktabasert og saklig, uten personangrep og polarisering?