Vi pusser opp kommunikasjon.no for å gi deg en enda bedre brukeropplevelse. Det betyr at det kan være noen problemer i starten. Er det noe du savner, eller ikke får til? Send en e-post til malin@kommunikasjon.no.

Skip header

Høstseminaret 2019 - Velkommen til Bergen!

  • Onsdag 18. sep. kl. 17:00 - Fredag 20. sep. kl. 14:00
  • Scandic Ørnen, Bergen
  • Pris: 5 900 kr for medlem, 7 900 kr for ikke-medlem

Priser og påmelding

Tid
Foredrag
Sted

Hotell og overnatting

Overnatting er ikke inkludert i påmeldingen og må bestilles separat.

Kommunikasjonsforeningen har avtale med Scandic Ørnen, og frem til 15. august kan rom bestilles for:

Enkeltrom med frokostbuffet kr 1590 pr. natt (flex, kan avbestilles)
Dobbeltrom med frokostbuffet kr 1790 pr. natt (flex, kan avbestilles)

Ordinærpris på hotellrom vil variere frem mot seminaret, det kan derfor være lurt å sjekke hva denne prisen er før du reserverer med rabattkoden. 

Bruk koden BNOR190919 ved bestilling.

Bli en del av Høstseminaret

Høstseminaret er et to-dagers seminar som Kommunikasjonsforeningens 10 lokallag bytter på å arrangere, i samarbeid med Kommunikasjonsforeningen sentralt. I år samles flere hundre kommunikatører i Bergen for å nettverke, diskutere og få faglig påfyll. Som sponsor og samarbeidspartner på Høstseminaret møter du relevante beslutningstakere. 

Vil du vite mer om sponsormulighetene? Send en e-post til malin@kommunikasjon.no.

Hovedsponsor

Mynewsdesk logo

Samarbeidspartnere

NTB logo oransje
CLIPSK_Standard_20
Retriever logo

Videoer fra Høstseminaret 2017

Strategi og måling
Faglig frokost: Slik når du målene dine i 2025
For medlemmer

Skal vi nå målene våre må de være tydelige og oppnåelige. Kommunikasjonsstrategi, kommunikasjonsplan og ikke minst virksomhetsstrategien er helt sentrale verktøy for å nå målene. Men hvordan bruker vi dem mest effektivt?

Etikk og samfunnsansvar
Faglig frokost: Den offentlige samtalen
For medlemmer

Hvilket ansvar har vi som jobber med kommunikasjon for at den offentlige debatten blir nyansert, faktabasert og saklig, uten personangrep og polarisering?

Visuell kommunikasjon
Faglig frokost: Visuell kommunikasjon
For medlemmer

Hvordan kan du lage visuell kommunikasjon som vekker følelser og engasjement? Hvilke virkemidler gir hvilke effekter, og hva skal du bruke når?