Vi pusser opp kommunikasjon.no for å gi deg en enda bedre brukeropplevelse. Det betyr at det kan være noen problemer i starten. Er det noe du savner, eller ikke får til? Send en e-post til malin@kommunikasjon.no.

Skip header
Oversiktsbilde av publikum i salen fra Kommunikasjonsdagen 2019.

Kommunikasjonsdagen 2020

  • Torsdag 05. mars 2020 kl. 09:00 - 16:00
  • Clarion Hotel The Hub, Biskop Gunnerus' gate 3, 0106 Oslo
  • Pris: 3 600 kr for medlem, 5 800 kr for ikke-medlem

Må vi henge med på alt?

Endringene skjer raskere enn noensinne, og kommunikatører må følge med. Hva skal man prioritere og hvordan kan man vise sin egen verdi i organisasjonen? Må man teste alle nye kanaler og hoppe på hver eneste nye mulighet? På Kommunikasjonsdagen 2020 skal vi grave i nettopp dette.

I løpet av dagen ser vi nærmere på politisk kommunikasjon anno 2020, brukersentrering, samfunnsansvar og ikke minst skal vi gå tilbake til det grunnleggende: godt innhold, formidling og evnen til å skape endring.

Sikre deg plass og begynn å se frem til 5. mars. Da samles 500 kommunikatører midt i Oslo sentrum, på The Hub, for å mingle, lære og få ny inspirasjon.

Grupperabatt:

Er dere tre eller flere kollegaer fra samme arbeidssted får dere 15 % rabatt på alle billettene. Samlet påmelding kan sendes til post@kommunikasjon.no, husk å oppgi fakturaadresse og merking av fellesfaktura. Tilbudet gjelder bare for medlemmer av Kommunikasjonsforeningen.

Informasjon om påmelding og avmelding finner du her.

Priser og påmelding

Program

Tid
Foredrag
Sted
08:00
Registrering
09:00
Åpning
10:00
Pause
11:40
Lunsj i restauranten
14:00
Pause
16:15
Faglig program slutt

Se foredrag fra tidligere Kommunikasjonsdager

Etikk og samfunnsansvar
Faglig frokost: Den offentlige samtalen
For medlemmer

Hvilket ansvar har vi som jobber med kommunikasjon for at den offentlige debatten blir nyansert, faktabasert og saklig, uten personangrep og polarisering?

Visuell kommunikasjon
Faglig frokost: Visuell kommunikasjon
For medlemmer

Hvordan kan du lage visuell kommunikasjon som vekker følelser og engasjement? Hvilke virkemidler gir hvilke effekter, og hva skal du bruke når?

Etikk og samfunnsansvar
Faglig frokost: Universell utforming
For medlemmer

Regelverket om universell utforming stiller krav til hvordan nettsider, apper og selvbetjeningsautomater i offentlig og privat sektor skal fungere, og at de skal være tilgjengelige for alle. Men hva betyr dette i praksis? Hvilke krav gjelder for din virksomhets digitale flater, og hvordan skal dere jobbe for å tilfredsstille dem?