Vi pusser opp kommunikasjon.no for å gi deg en enda bedre brukeropplevelse. Det betyr at det kan være noen problemer i starten. Er det noe du savner, eller ikke får til? Send en e-post til malin@kommunikasjon.no.

Skip header

AVHOLDT: Bygg merkevare med digital markedsføring

  • Onsdag .2019 kl. 09:00 - 16:00
  • Kommunikasjonsforeningens lokaler, Brugata 19, Oslo.
  • Pris: 4 900 kr for medlem, 6 900 kr for ikke-medlem

Kursholder

Lise Fimreite Simensen, daglig leder og grunnlegger av Digital Heads AS.

Få en effektiv innføring i digital brukeratferd, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads og LinkedIn Ads. På kurset lærer du om brukeratferd på nett, digitale kanaler og hvordan du kan nå målgruppen din ved hjelp av annonsering. Vi dykker ned i nyttige verktøy som Google Analytics og populære plattformer som Google, Facebook og Linkedin.

 

Sentrale emner i kurset:

  • Digital brukeratferd – Hvordan har internett endret oss?
  • Innføring i Google Analytics – Hvordan spore aktivitet på nett?
  • Innføring i Google Search Ads – Hvordan nå målgruppen i Google?
  • Innføring i Facebook Ads – Hvordan nå målgruppen på Facebook?
  • Innføring i LinkedIn Ads – Hvordan nå målgruppen på LinkedIn?

Læringsmål:

Du lærer hva du bør ta hensyn til når du kommuniserer på nett. Du får innføring i hvordan du bruker Google Analytics til å spore aktivitet og hvordan du ved hjelp av annonsering kan nå ut til målgruppen din i kanaler som Google, Facebook og LinkedIn.

 Målgruppe:

Kommunikatører som ønsker å lære hvordan de kan bruke digital markedsføring for å nå sine målgrupper.

Foto: Austin Distel/Unsplash

Kommende kurs

Strategi og måling
5. februar 2025
Effekt – Et program for deg som vil arbeide mer strategisk
Oslo
Digitale kanaler
27. februar 2025
Nettkurs: Strategisk analyse av sosiale medier
Teams
Flere kurs