Oslo - Ansiktet innad eller utad: Slik profilerer du topplederen
Det er stadig vanligere for toppledere å ta en tydelig posisjon eksternt, enten det handler om å skape en attraktiv arbeidsplass, ha en trygg skikkelse i kriser, eller for å bruke oppmerksomhet for å få rammevilkår. For noen ledere er likevel den interne kommunikasjonen viktigst. Enkelte trives i medienes rampelys, mens andre vil helst unngå det.
Hvilken rolle spiller lederen i kommunikasjon for virksomheten? Hva kan oppnås, og hvordan velge rett strategi? - Og hvordan kan du være en god rådgiver for en toppleder?
Dette er blant spørsmålene vi stiller på vårt frokostmøte torsdag 25. mai.
Til å dele sine erfaringer har vi:
• Even Westerveld, Head of Brand & Communication i Vipps MobilePay
• Kamilla Stengel Willix, presseansvarlig for Venstre-leder Guri Melby
Det blir som alltid frokostservering og kaffe/te fra klokken 08.00, og det faglige programmet begynner 08.30.
Vel møtt!
Hilsen
Kommunikasjonsforeningen Oslo